sista kvällen på lovet

 

sista kvällen på jullovet och jag tänkte se tillbaka på dessa veckor litegrann...

 

» ledigheten- let's just face it. loven är guld värd just för att man får sova ut och inte behöver vara i skolan.
» julen - allt som har med julen hissar jag. ljusen, känslan, sällskapet, traditioner, julklappar, sällskapsspel, maten. jag älskar det helt enkelt!
» snön - superfint när snön ligger som den ska.
» mina vänner - ni har gjort lovet helt galet bra! mycket har vi gjort, på ändå kort tid. käk, solning, julklappshandling, bio. utan er hade lovet bara varit tråkigt skulle jag tro.
» brunos solarium - ja. detta blev vårt nya hem och solning blev vår nya hobby.
» jenny holm - när man tänker efter så har vi känt varandra väldigt länge, men aldrig umgåtts. men nu när vi umgåtts så mycket på lovet så känns det som att vi aldrig brukar göra något annat nästan. jag är iallafall glad att vi har börjat umgåtts så mycket och hittat varandra som vi på något sätt har gjort. du är guld värd!
» fridas fest - bruden fyllde ju sjutton, och SOM hon gjorde det då! grymt kul hade vi och hoppas det blev en lyckad kväll även för dig sötnos.
» NYÅR - vad ska man säga? jag har sagt det mesta. jag är glad att vi åkte iaf, och det var grymt. helt enkelt grymt.
» mina uggs - skulle ju inte överlevt kylan utan mina uggs.
» transvestiterna - vem glömmer när viktor, fredric och hampus trotsade fridas "girls only"-middag?
» dålig julkänsla - julkänslan satt inte där den skulle det här året.
» julklappar - tack för allt fint!




» kylan - fyfan säger jag bara! -25, här nere?
» sorg? - allt som gjort en ledsen. farmor och farfar som inte orkar komma på julen längre. barrys bortgång.
» sne gran - ni ska se den, ojoj haha.
» egen träning - det är mycket jobbigt att gå ut och springa på egen hand när det är typ 10-15 minus. jag gör det, men det är tungt att komma ut.
» sanningar och lögner - är trött på lögner! tips; var alltid ärliga! lögner gör sanningen mycket svårare att ta in...
» pengar - jisses, har jag några kvar verkligen?
» lata personer - behöver jag säga mer?
» tanken på skolan/plugg - allt som man vet ligger och väntar på en, och som man borde ta tag i men inte orkar.
» saknaden - ja tyvärr, den känns fortfarande. men nu ska det fan bli ändring.


 


Kommentarer
Postat av: Anna

du och jag kan klara det här tillsammans jessica! jag hoppas du är med mig om den saken!

2010-01-06 @ 21:19:14
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: julia

Jag ler, jag kan inte sluta. Jag är så glad (även fast jag mår skit) men jag är glad! För allt vi har gjort, helt ovärderligt! Allt har varit galet nice det här lovet och jag håller med dig om uggsen, va fan hade vi gjort utan dom???? Sen håller jag med dig om pengarna, mina är också spårlöst försvunna... vart kan dom ha tagit vägen? :p LATA PERSONER - dissar jag också, totally!



PUSS PÅ DIG J!!!!<3

2010-01-06 @ 22:19:44
Postat av: jenny

söt du är jessiiiicaaaa! jag känner detsamma! du är grym tjejen <3

2010-01-08 @ 15:24:38
URL: http://jennyholm.blogg.se/
Postat av: tim

asså, jag skulle laga mat... men aa... jag glömde..:(:( behöver inte dissa för de..



o vadå pengarna e borta, jag e ju 500 back, har du spenderat dom redan!?!? :o

2010-01-10 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0