helgen är slut


det blev step up 2 för mig. och tror ni inte jag blir jätteglad när channing tatum kom in i bild. jag menar, då hade det ju inte spelat någon roll om jag valt she's the man heller, eftersom han är med i båda. shoho ;) dock var han bara med i början, men redan tidigt i filmen kom ÄNNU en snygging. jag menar hallå?? hur många kan det finnas i en och samma film? jag gillar't kan jag säga! bra film också, kanske jag ska nämna. dansfilmer är naaaajs.

har varit och checkat på min bror också. han kan inte slita sig från handbollen, grymt! fick trevligt sällskap av madde och matilda också. riktigt nice måste jag säga. :) nu sitter jag och kollar på blåsningen. och fyfan, jag håller på att döööö, va kul det är! :D :D :D


school tomorrow again


Kommentarer
Postat av: maddelito

Ja, Mycket trevligt att sitta med dej också :) haha

aa skoja inte, BLÅSNINGEN är ju såå riktigt jävla roligt :) hahaah <3

2010-01-25 @ 07:51:29
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0