same same as always


sanningen är hård när man får reda på den såhär.
hur okej det än känns nu, och hur svårt det än kommer vara imorgon... och övermorgon,
så måste jag inse att det är över och jag måste gå vidare.

tyvärr är jag mycket kluven just nu.
min hjärna säger en sak.
mitt hjärta säger ett annat.


vända på dygnet, varför det? jag vaknade typ halv elva imorse, och det var riktigt skönt att soova. har dock lite ångest över att skolan börjar imorgon och man tvingas vakna tiidiiigt. men det är inte mycket man kan göra, verkligheten kommer ifatt en när man som minst behöver den.

jag började iaf dagen med ett leende. kände mig glad. kanske var det för att det sista jag gjorde innan jag somnade igår var att kolla alla bilder från nyår. var tog min blomma på klänningen vägen egentligen? ;) kanske var jag glad också för kommentaren jag läste från jullan imorse. ja, inte vet jag. glad på något sätt var jag iallafall. jag har inte gjort speciellt mycket idag. legat framför teven, försökt plugga och inte mycket mer.. men jag vilar mig i form om man säger så. imorgon är det dags för skola igen. shiet va drygt... men ska bli kul att träffa lite folk. Madde bland annat, har saknat sig söto. sen blir det till att börja träna som vanligt igen också, matcherna börjar som vanligt och allt rullar på som vanligt. kanske är det lika bra. vad vet jag, det enda jag vet är att jag längtar redan till nästa lov.

"ta vara på det du har, en dag kan det vara försent"

Kommentarer
Postat av: Anna

you and me will talk tomorrow, spaaniiiish! <3

2010-01-06 @ 20:04:29
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: julia

blomman har vi ju iaf löst nu eller jag löste det åt dig! gillade du min teroi? :D

2010-01-06 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0