27 juli är här


jag hade ställt klockan på kvart över sju imorse, för att hinna dra iväg ett sista sms till bullen innan hon lyfte med planet. när det var gjort och jag fick ett svar så somnade jag om och vaknade 3 timmar senare. så, nu har hon åkt. hon sitter väl förmodligen vid en fönsterplats just nu och läser den fjärde boken av Twilight. eller kanske är hon i London? ja, i London är hon nog. gosh va spännande! jag skulle förmodligen vara så nervös och sitta i ett hörn och gråta om jag var med om något liknande. men inte jullan inte! fatta att åka till ett nytt land helt själv, och bo där de kommande tio månaderna. jaa, har jag inte sagt det förr så är jag imponerad över det du gör!
det känns redan konstigt att tänka att du inte längre är i landet, att du snart är på ett ställe över atlanten. det är ganska långt bort asså.


ja, idag ska jag åka och hämta mitt pass. jag har dock tappat bort kvittot, och jag ber till gud att det går att hämta ut det utan det! annars vetefan vad dagen erbjuder. hade sett fram emot att träffa J, men nepp.. han är ju inte hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0