and I know we were both to young

ojojoj det var länge sen. nu har ni mina vänner fått stirra på det där deppskiten alldeles för länge!
idag är det tisdag och dagarna bara rullar på! imorgon är det två veckor sen vi åkte till öland. helt sjukt. ett helt partille cup har hunnit spelats. jag valde att inte vara så insatt, för det kändes mest konstigt att inte vara där. men 94tjejerna visar ju återigen att de är hur grymma som helst! jag skulle verkligen velat vara där och sett er i scandinavium, det hade varit stort! men som sagt, får ta igen det nästa år hihi.

värmen är ju helt jävla olidlig. 28-29 grader i poolen nuförtiden. galet. veckan kunde inte börja på ett bättre sätt än att vara med bästa anna och frida igår + att ha spelmys med virre15 och anna på kvällen. den enda som fattades var ju helen, annars hade ju varit en komplett ekillafyrio! imorgon åker mitt favoritmongo till Kos och är borta i två veckor. hoppas hon är full av energi när hon kommer hem! om exakt två veckor åker bullen till landet därborta. avskedet börjar redan på måndag då det blir lite hejdåmiddag med handbollarna + skinkan (han är ingen hockeybög längre, han har kommit över till vår sida). 5 dagar senare är det dags att festa gärnet för att ge henne det bästa avskedet hon kan tänka sig. de resterande 3 dagarna hoppas jag går jättelångsamt.

igår var jag ute och sprang, men ikväll ska jag börja träna på allvar. ska försöka springa till hallen och sen blir det gym & bad. ska bli skönt att komma igång, har nästan fått lite abstinens.


Kommentarer
Postat av: julia

<3

2010-07-15 @ 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0