ännu en ny vecka


jag vaknade upp imorse och kände inte solen sippra mellan mina rullgardiner. jag tänkte "vafan lämnade jag det där paradiset för?!". dagen blev desto soligare, och jag hade mycket kläder på mig... men vad gjorde det när den spenderades med två superhärliga brudar. jag och bullen tog en tripp till väsby och träffade världens bästa maddsen. vi fikade, pratade en massa, skrattade, och hade allmänt mysigt. när det var dags för julia och madde att ta avsked tyckte tillochmed jag att det var jobbigt. dock visades det kanske inte på min oseriösa sida, men det fick mig bara att tänka på att jag inte kommer få vara med er två tillsammansväldigt länge.. men triolicious dör aldrig ut!


resten av dagen har varit slapp. istället för att vara ute i solen har jag legat inne och typ dött. jag insåg att jag inte visste hur jag ska spendera kvällarna i fyra veckor framöver. inga träningar= fantasin flödar... NAAAAT. det blev istället tröttigt och grinigt mot mina föräldrar, vilket resulterade i en powernap innan middagen. efter lite fix med bank och skit så åkte jag iväg en sväng med bilen och tankade. en stund i en bil med dunkande musik var precis vad jag behövde, så därför tog jag en väldigt lång omväg hem, bara för att. jag fick såna flashbacks av det och jag ville dessutom bara skrika ROADTRIIP BÄÄÄJBEEY, men kände att NÄ - lite töntigt att sitta själv och köra den. så lite tomt var det utan mina bilbrudar faktiskt hihi.

nu blir det sängen för mig. halsen värker.. (tack anna!) imorgon får vi se vad dagen bjuder på, kanske kommer J förbi en sväng. vilket jag hoppas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0