dör av tråkighet


i tisdagskväll kom john hit och vi la oss och tittade på the notebook. vacker jävla film! det är det jag kan säga om den. ett måste att se om man gillar den genren.

igår blev det mest en slapp dag i och runt poolen. jag fick dessutom äran (läs: john utnyttjade min oförmåga att säga nej) att köra honom till träningen i vallentuna. efter det blev det inte annat än en skön hemmakväll. ja juste, träffade en syssling jag aldrig träffat på kyrkogården. ja, man lär sig nåt nytt varje dag som jag brukar säga.

imorse tog jag en efterlängtad Powerwalk. det var skönt på sitt egna lilla vis. resten av dagen har varit dötrist. jag har knappt varit ute, och nästan enbart suttit framför teven. ikväll ska man träffa brudsen, vilket jag ser fram emot. fram tills dess ska jag väl ha ryckt upp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0