fett ovärt att läsa detta! hihi


tio över fyra imorse hör jag "mjaauoooo" utanför min dörr. ja, kattfan ska alltid ta i lite extra när det är något han vill. dock ville han något som inte jag ville - han ville in i mitt rum. nejnej sa jag åt honom och han följde med mig ner istället. båda idjoterna fick gå ut i regnet, sorry mates. och sen händer det roligaste av allt - det börjar åska! hmm.. bra timing. lilla jag hatar åska och jag är ensam hemma. så jag tog min lilla Ior-gose-nallebjörn och kramade sönder honom tills jag somnade.

morgonen började med ännu några vänner-avsnitt. jag måste vara sjuk...
åh jisses, nu kom jag precis ihåg vad jag drömde! (låten keep on movin kom precis upp på spotify):
vi var massa folk hemma hos mig i vad som såg ut som mit gamla vardagsrum. så sattes den låten på och vi började dansa! vi var typ hur grymma som helst, men jag började skratta för att vi gjorde allt så synkat och bra. ingen annan verkade tycka att det var speciellt coolt eller roligt, så de bara tittade argt på mig. sen när jag glömde bort dansen och gjorde fel så lackade julia bäver på mig och stämplade mig på foten.. aoooch!

tänk vad roligt man kan drömma ibland.. helt sinnes vad de kan vara osammanhängande! typ som detta blogginlägg ungefär hoho.

Kommentarer
Postat av: julia

hahahaha otippat att det var just jag som lackade ;)

2010-07-29 @ 13:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0