härliga underbara manliga varelser haha


det är helt sjukt. det är söndagkväll. jag har jobbat typ konstant (känns det som) i tre dagar. det har varit en härlig atmosfär. grym JÄVLA utsikt, (jag syftar självklart på alla dessa fina pojkar som sprang runt och kastade boll) trevliga människor (har nog inte logit (okej, vad säger man? lett?) åt så många främlingar under så kort tid, NÅNSIN!) och självklart superhärliga vänner!

visst har det varit jobbigt. onda fötter, kaos, nervositet, lökigt, hunger, engelskpratande och robban Z (ja, no comments på den...) men det har dessutom varit jävligt roligt. att som sagt träffa alla nya människor och spana in en och en annan snygging. att dessutom få känna sig lite ansvarsfull och "viktig" var ganska coolt det med. så plus i kanten på det. hihi. bortsett från allt jobb har vi hunnit haft det väldigt roligt och vi har skrattat sjukt jävla mycket. allas våran stocken hittade tillbaka hit till lilla Märsta, och det höjde stämningen bara det. dessutom att få umgås med härliga jävla tjejer hela helgen gjorde absolut inte saken sämre. mysiga frukostmöten, en skön jävla lördagkväll på hotellet med gratis drinkar, prat och skratt. love it helt enkelt.

imorgon är det en ny dag och en ny vecka. jag ska försöka ta tag i min träning. det blir förmodligen dessutom sol och bad och på kvällen blir det middagsmys med bästa Ölandsgänget!


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

skulle inte kunna säga det bättre själv! Grym helg! PUSS<3

2010-07-18 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0