Öland 30/6-4/7






ÖLAND
jag, jullan, anna och frida tog vårt pick och pack och började bila den efterlängtade vägen till Ölandet på onsdagsmorgonen. Sköna rookies som jullan och jag är kom vi ner, snabbare än jag trodde, men totalt helskinnande. mycket sång och skoj i bilen, precis som det ska vara på en roadtrip! jag som aldrig riktigt varit på Öland var helt fascinerad av allt på ön. superfint hus, superfint samhälle, superfin strand. jag har sagt det många gånger, men det kändes som att vi var utomlands. på natten kom iaf killarna och väckte oss. det var verkligen supermysigt att vara där enbart vi tjejer måste jag säga! men det hade trots allt inte blivit samma sak att vara där utan killarna ändå.
det finns mycket jag skulle vilja säga om denna resa. roadtrip, hög musik, sköjna vänner, mat, dricka, bad, sjukt fin strand, röda kroppar, bruna kroppar, kokosnötolja, beachvolleyboll, minigolf, fotboll, sand överallt, schtek, bortspringning, bilresor, motorstopp med BMW, snygga kroppar på stranden, snygga kroppar i huset (haha busigt!) olika sovplatser varje natt, PW, läskig skrikande tant mitt i natten, bråk, glädje, sånger, danser, deep talks, ost, ölspel, vackert jävla väder och bara allmänt grymma dagar!
det har varit en resa med mycket känslor. mestadels glädje. tänk att vara fast på en plats med 11 personer till som man tycker om, och som alla bryr sig om varandra. det kan inte bli annat än bra. jag är glad att få varit med om det, och fler gånger blir det hoppas jag. dock skulle jag ha velat spola tillbaka tiden och inte gjort eller sagt vissa saker. men sånt hör ju också till sånt här. eller hur? jag är bara så tacksam över dessa underbara människor och det vi var med om dessa dagar. ni är grymma, allihopa! var och en på sitt eget lilla vis.


Kommentarer
Postat av: julia

Varför är jag så känslig för? det rinner helt seriöst tårar nedför min kind nu, det var så jävla bra dagar och jag känner mig så extremt glad och lycklig men samtidigt så otroligt tom! magiska dagar!!! :')

2010-07-06 @ 00:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0