24 juni 2010


idag firar jag och mitt körkort en månad tillsammans. shohoo, tänk att det redan har gått en hel månad. grattis älskade! lämna mig aldrig!!! hihi.

idag tog jag en liten sovmorgon. min kropp sa nej tack när alarmet ringde. dock svek jag inte mitt samvete, så jag tog en promenad efter frukosten. en irriterande jävla pissgeting fick för sig att börja reta mig. och ni som känner mig vet att jag får smått panik när det kommer en geting nära. jag försökte allt! viftade och hade mig, började springa (vad tänkte jag med? hur ofta kan man springa ifrån en geting...). till slut fick jag in en rejäl fullträff med Ipodsladden och SMACK så låg han där på marken och snurrade runt. en kallblodig stamp med foten, och sekunden senare en utsmetad geting på asfalten fick mig att börja tänka som i tecknade filmer. ni vet, typ om Kalle Anka dödar en geting så några sekunder senare kommer hela svärmen av polare för att hämnas. jag blev en smula rädd av den tanken faktiskt hihi...

fick precis reda på att jag inte ska åka med Bästa Malin och handla, utan de gör det ikväll. så Bec hade lite planer att träffas kanske, vi får se hur det blir med den saken. varmt är det iallafall. men idag känner jag faktiskt inte alls för att ligga ute och sola. kanske beror det på den svidande känslan jag fick igår när vi fysade och jag skulle ha folk som klättrade på min kropp.... burr, ingen skön känsla i huden.

apropå igår så var käraste anna och julia här och hade det schtekigt skönt. tänk dig känslan att ligga under klarblå himmel, på varsinn madrass i en pool med musiken dunkandes ur sovrumsfönstret. jo tack, ganska skapligt skönt faktiskt!

 

ikväll bär det av till segelbåten med tjejerna för att spendera midsommarhelgen där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0