lördagsjobb


dyr natt.
tjänade nästan 500 spänn på två timmar. (jesus, vad gjorde jag för något)
självklart lekte jag taxi och ingenting annat. jag kände medlidande med mina syskon när telefonen ringde sådär kvart över tolv. tänk va de har fått stått ut med. nu är det min tur att betala tillbaka. det började med en tripp till Corner där jag hämtade peter och sofia. de var tydligen väldigt hungriga så jag körde dem till donken i väsby. shululu... där satt vi och snackade lite skit, kanske liite för länge. så jag fick racea hem. hade fått ett sms om att klockan halv två skulle jag stå startklar utanför Hova Loge. jag blev en kvart sen, men jag tror ICKE det gick någon nöd på dem. de såg ut att ha svinigt roligt. jag fick mycket trevligt folk i bilen dessutom, och glada var dem. precis som det ska vara! När jag släppt av Ingela och Micke blev det en tripp till Sigtuna och lite kvalitetstid med självaste Folke Najjar. trevligt prick det där. "ja men nu ser jag vem du är, då är jag inte rädd längre".

efter det fick jag äntligen styra min kos hemåt och slänga mig i sängen runt halv tre. nu är jag vaken och pigg. snart blir det en löprunda innan det kanske kommer lite classmates hit under dagen. då blir det schteek.


Kommentarer
Postat av: madds

Hahahah trevligt sällskap, pappa var nog inte så himla frisk i huvudet! =)

2010-06-08 @ 00:55:36
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0