mycket trevlig läsning jag hittade på Skånelas hemsida


Jessica Karlsson, som lyckades ta körkortet i måndags (grattis - igen), tog tag i bläckpennan samma kväll och gjorde klart för ytterligare en säsong av bara farten. På tal om fart, så är Jessica med sin enorma explosivitet i kroppen turbojet spelare nr. 2 i vår uppställning. Jessica och jag har ett förflutet från DJ truppen 2007 - 2009 och redan då visade Jesssica upp en grym potential från V6. Min övertygelse då var att skillnaden mellan godkända insatser och gudomliga, var tiden som Jessica spenderade i luften innan skottet avfyrades (vilken då var alldeles för kort). Dagge Lundin (tränare Skånela IF Herrar) har sett samma sak och tog över "mitt uppdrag" under skolträningarna med Jessica. Härom veckan knäcktes koden (tack Dagge!!!). I måndags tog inte bara Jessica körkort, Skånela IF Damer blev även en supersnabb och mycket kompetent V6 rikare.

 

Nu inväntar vi ytterligare en handfull svar från spelare som körde förra säsongen. Den position som känns mest akut att lösa är M6, men jag har gott hopp att kunna presentera mycket kompetenta spelare även på denna position.

Anders Ericsson
Tränare Skånela IF Damer
2010-05-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0