samma sak varje dag


är det nu man ska förklara att man ska börja ett nytt liv, och ta sig i kragen och gå ut och gå varje morgon? men att man sen efter tredje dagen ignorerar alarmet, stänger av det och fortsätter sova. för igår bestämde jag mig faktiskt för att istället för att sova till tio-elva varje morgon så tänker jag stiga upp i hyffsad tid för att gå ut och gå en sväng innan frukosten. dock sprack det redan idag när klockan ringde halvåtta och det kändes som att jag blev väckt ur en koma eller nåt. runt halv tio pallrade jag mig iallafall upp och tog en grymt skön promenad. och svar ja, jag ska faktiskt börja gå varje morgon. kanske blir det inte varje morgon, men många dagar i veckan får det bli iallafall. det ska bli skönt! då kanske jag blir förhoppningsvis lite piggare om dagarna också!

sommarlov. men vafan är sommaren? jag hade ju tänkt pressa den här veckan så att jag skulle vara någorlunda brun när fröknarna från turkiet kommer hem, men det kan jag ju glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0