meningslöst svar ja!



SOMMARFUCKINGLOV - behöver jag säga mer? få soova ut, schteka vid poolen, umgås med vänner och bara ta det lugnt.
KÖRKORT - kan vara det bästa jag åstakommit någonsin! sån himla frihet, dock saknar jag egen bil. men morsans bil är ju soooft än så länge!
TRÄNING - att gå från helt trasig och instabil under en helg, till att må så jävla bra under ett träningspass.
MINA TRÄNARE - måste vara bland de bästa
BRUN HY - känslan när man tittar sig i spegeln och ser att solen faktiskt tagit lite. I like it.
HANDBOLL - hoppas bara jag kan leverera på matcherna i höst!
LÄNGSTA SOMMARLOVET EVAH - och ändå känns det som att det kommer gå pissfort!
MAMMA OCH PAPPA - de låter mig låna bilen all the time (det är bara en liten del till varför I LÖVE THEM hihi)
GRILLNING - sommarkänsla yes!



TRÄNING - den här ständiga tröttheten i kroppen som startar varje måndag klockan 18.00 och sitter kvar hela veckan lång.
SLÖHET - ja, man blir fan slö av att bara vara hemma hela dagarna.
STORLEK 36 -jag syftar på kläder svar ja. sitter perfekt på nedre delen av kroppen, sen då? åh, blir alltid lika frustrerad när jag tvingas ta en 38 som sen alltid är för lång (om det är en klänning jag syftar på)
FUL BRÄNNA - säger det mesta.
JOBB - det hade väl varit naiz om man väl hade haft ett!
27 JULI NÄRMAR SIG - julias lilla äventyr, men hur ska det gå här hemma i Sverige? det återstår att se, to be continued.
DET FAKTUM ATT JAG GLÖMDE SJÄLVA ANLEDNINGEN TILL VARFÖR JAG VILLE GÖRA DENNA HISSA-OCH-DISSA-LISTA - störd, jag vet....
PENGAR - det är ju liiiiite kärvt när man inte är ... a hardworking woman lixom.


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

jag hissar dessa listor!! :D

2010-06-08 @ 22:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0