älskling!

where shall I start?

det finns en tjej...
en tjej som är totalt awesome. vi träffas väldigt ofta hon och jag. trots detta tröttnar jag aldrig riktigt på henne.
hon är en helt underbar tjej, en sån där brud man aldrig vill vara utan. tjejen heter Madeleine Hagelbäck.

Madde, vad skulle jag göra utan dig? du har det där lilla extra som alltid plockas fram när det behövs. du och jag tillsammans går ibland inte att beskriva. jag menar, vårt flumutbrott i skolan? eller varför inte nämna våra psykade filmer hemma hos julia? man hittar alltid på något roligt med dig vännen, och det är så jävla skönt att ha dig som vän. du har blivit en av mina absolut bästa vänner på väldigt kort tid. lixom, var var du i början av ettan? haha. nu är vi oskiljaktiga. för det är precis så jag känner. jag skulle inte klara mig utan dig. jag vill inte klara mig utan dig heller för den delen. tänk vad mycket vi har varit med om. du, jag och jullan - triolicious fan! och mer ska det bli.

du har alltid funnits för mig när jag behövt dig. jag menar, jag deppade sönder i ett halvår och du släppte inte min sida en ända gång. även om det inte alltid behövdes ett deep talk, så fanns du alltid där och gjorde mig på bättre humör. det gör du fortfarande. du säger att jag skiner upp när jag ser en viss person, men sötan - du har samma inverkan på mig. ibland kan jag fanimej inte sluta le eller skratta när jag träffar dig. ditt leende kan få mig att börja le av bara farten. och alla pikar vi ger varandra. jag vet att vi alltid bara skojar, det är det som är så skönt med oss. du kan reta mig hur mycket som helst om allt skit, men jag vet att du aldrig menar allvar. detsamma gäller dig. samtidigt lovar jag dig att jag alltid finns här om du behöver mig.

le france i sommar my love? jag hoppas och längtar isåfall! skulle vara såååååå kul!



lyssna på mig riktigt noga nu; även om vi tjafsar ibland, även om vi blir osams för en stund så glöm aldrig att jag inte vill förlora dig, någonsin. du är alldeles för fantastisk och underbar. vi är alldeles för bra tillsammans!
jisses vilket långt inlägg det blev, men det är bara till dig min vän!
jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Madde H

Men guuud Jessica gumman. Börjar ju fan nästan gråta här. Du betyder hur mycket för mig med och jag Älskar dig. Du är en underbar vän och jag skulle aldrig vilja vara i denna värld utan dig. Innan jag träffades var livet bra, nu är det helt underbart! Du, frankrike i sommar kan jag nästan garantera. Fyy fan va kul det ska bli. Inga tvivel här inte utan France 2010 here we come!:D

2010-03-29 @ 21:27:41
URL: http://monpetitami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0