livet är härligt


underbar jävla fredag!

så skulle jag vilja sammafatta denna dag. den har i stort sätt varit bra från början till slut!
träningen imorse var som en vanlig fredagsträning - förutom att det var enbart tjejer. det var chill men ändå bra. körde lite genombrott och styrka. me and julls, yeah!
efter träningen var det ju klockrent. ingen skola vilket betydde CHILL. tog en sväng till kansliet för att fixa lite grejer och fastnade en stund med dagge och jimmy. vid tillfällen som dessa är de två av de skönaste personerna på jorden. jag säger inget mer, bortsett från att mycket skratt blev det!

det blev en långdusch för mig och jullan. så jävla skönt att slippa stressa! och så himla skönt att bara prata av sig med dig, du är grym vännen! efter duschen bar det av till favoritplats högt upp på topplistan- ljusgården. där satt vi och fräschade upp lite minnen genom att titta på bilder, gjorde utvärderingar (julia) och bara tog det lugnt. runt tolv kom de andra noobsen som vi hade stämt lunchdate med. idag var det PASTA, vilket gillas starkt hos mig. dessutom blev det en trevlig lunch med trevliga människor.

trots att jag inte haft några lektioner idag kom jag hem som jag brukar. med två-bussen, där jag fick sällis av Ludde och Ellen. jag är inte bitter att jag varit i skolan hela dagen - tvärtom. det kan vara så att det känts som jag gått med ett leende på läpparna större delen av dagen, trots att jag hade mjukisar, polotröja och håret i en knut. SKÖNT.

imorgon är det sista matcherna för säsongen. mitt schema för dagen ser ut såhär:
13.00 samling Pegons Bodega
16.00 match A-laget
17.30 match B-laget
18.30 avslutningsmiddag A-laget, Corner (hur ska jag hinna?)
efter får vi se hur det artar sig...


fick lite bilder av this girl today,
och jag har hittat många nya favoriter... :D

Kommentarer
Postat av: julia

lillen.... ja våra pratstunder är allt härliga! <3 love youuuu

2010-03-22 @ 18:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0