love hurts


only the one that hurts you, can make you feel any better
only the one who inflicts the pain can take it away...

blir så arg och ledsen. facebook borde utrotas, på alla sätt...
jag borde lägga ner allt.
om det vore så enkelt.
hur fan kan man sakna en person som sårat en så jävla mycket?
vet inte vad jag ska ta mig till.
snart går jag i taket..
"gå vidare"
säger någon det till mig så tar jag inte åt mig.
jag vet självklart att jag måste gå vidare.
jag är inte lika dum som jag ser ut.
men vet man själv hur det är att älska någon så mycket, och så länge, så vet man också att det inte går att bara gå vidare. det var ganska länge sen jag var olyckligt kär. (?) har tydligen glömt bort hur det är.

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Jag förstår exakt hur du känner så därför tänker jag inte säga "gå vidare". Jag vet exakt vad det är du går igenom och jag önskar jag kunde stötta dig ännu mer. Vi går igenom samma sak exakt samma tid och därför ska vi ta hjälp av varandra. Någon gång ska vi ta och glömma dom där idioterna och bara äga världen! Men det ska inte gå fort, det kommer inte gå fort, vi ska ta den tid vi behöver och sen jävlar ska vi ragga upp två snygginar på Öland i sommar och leva livet! DU och jag, genom allt jessica! <3

2010-03-09 @ 17:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0