onsdaaaaag


"juni, juli, augusti. för vindarna är varma dåå"

ja, idag när jag stod vid busshållsplatsen och såg snöflingorna singla ner från himlen tryckte jag fram just "juni, juli, augusti" av Gyllene Tider på min Ipod. bara för att lixom. Jag stod där, slöt ögonen och bara drömde mig bort. drömde mig bort till sommar, sol och värmde. jag längtar verkligen nu! bort det snön, bort med kylan!

idag har varit en rolig dag. och och jullan var på upptäcktsfärd med jimmy, och hade himla skojsigt. hamnade på de Facto gjorde vi. fick inte så mycket klart för oss dock, men en bra bit påväg är vi. det gillar vi! resten av dagen rullade på fort. kändes som om halva skolan var råfina med sina FN-outfits medans vi gick runt i säckiga kläder - jag menar, det är ju faktiskt mysonsdag!

på svenskan har vi tydligen avslutat en epok och började på en ny idag. oj, vad jag hänger med?! dessutom tänker tydligen danne lägga svenskaprovet den veckan vi är borta.. gillar't inte. jag och julia kom fram till att vi kommer vara borta nästan halva maj från skolan. gillar skolan detta? skulle inte tro det.. höhö.

har varit ute på vift hela eftermiddagen jag. efter träningen skyndade jag nästan ihjäl mig till bussen. jag var hets, men inte arg mina vänner. inte arg! hihi. försökte låta vänlig fast hetsig, men det brukar inte vara min starka sida :D skyndade mig alltså till Tyra - kiropraktorn - och vilket härligt mirakel. ryggen känns som ny igen, YES! efter det shoppade jag loss på ICA Sätuna, blidde bla grillad kyckling. gott? eh, svar ja! sen var det dags för utvecklingssamtal med danne. jisses va ovärt. och trött var jag också.. tröttheten höll i sig under träningen med småchipparna, men det var skoj. och efteråt träffade jag mina sköna vänner - grymt!

nu ska jag sooooovaa!
godnatt, imorgon blir vi ingen duo i skolan längre.
då får vi träffa MADDIS! :D


Kommentarer
Postat av: Madde

what ni kan ju inte dissa mig nästan en halv månad. Gillas inte!!

IDAG FÅR NI TRÄFFA MIG SÖTNOSAR!!!!:D:D:D:D:

2010-03-18 @ 08:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0