saturday


det blev en tidig morgon. kunde inte sova längre än typ 8. så istället gick jag upp, käka lite frukost och tog en löprunda. det blev absolut ingen lång sådan, utan bara en halvtimme typ. men den kändes välbehövlig. nu känner jag mig lite fräschare, fast är dock dubbelt så trött som jag var innan. jag hoppas bara inte detta påverkar kvällen så att jag däckar innan middagen eller så... nej nej, det ska inte hända. och kul ska det bli!

kanske måste jag jobba lite med min mindmap först. det kan vara en bra idé jessica!


Kommentarer
Postat av: Madde H

en halv timme, de e ju huuuur lång tid som hellst. Galen kvinna:

2010-03-27 @ 10:53:23
URL: http://monpetitami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0