skola igen


"FAN VA KUL DET ÄR ATT SPELA HANDBOLL!"

de orden gick runt i mitt huvud fleera gånger igår på SIFEN-matchen. det var så himla roligt. jag spelade mittnia, som jag inte gjort på ÅR OCH DAR. & inte nog med det så spelade jag trea i försvaret. shoho va roligt det var! och åtta mål gjorde jag också, det är inte varje dag jag gör det så gissa om jag var glad efter? vi vann både den och A-lagsmatchen. Under A-lagsmatchen satt jag mest på bänken efter ett kort inhopp i första, men det var lika bra - hade ändå inte kunnat göra bättre ifrån mig.

efter en jobbig dröm är det iaf snart dags att komma tillbaka till skolan. lite ångest hade jag igår, men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till rutinen. att träffa alla, börja träna som vanligt och ja... att plugga känns ju mindre värt. dessutom ska det bli skönt att komma tillbaka till "no-godsaker-regeln" för gissa om man har ätit mycket under lovet, svar ja!

well, I'm gonna take off!

när det går ut över mig och mitt handbollsspelande då har det fan gått för långt.
jag ber dig. jag ber dig som vän att respektera mig och förstå att det inte är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0