slut


så är snart ännu en onsdag avklarad. en träning imorse där jag verkligen inte kunde hålla min ilska inne och vips så var den utanför kroppen. mina utbrott är helt klart obarmhärtiga. men vad gör det, när det dåliga humöret är som bortblåst resten av dagen? för så var det. duschade med mina favorittjejer och hetsade den seega bruden i marabou-handduk. det blev dock en lunch med simmarna. jisses vad de kan babbla så man inte förstår ett piss. 20-snurr?

på mentorstiden började vi snacka om klassresa eller att göra nåt annat kul tilsammans. dock var kryssning stryken dirr! tydligen ville inte danne vistas på en båt med oss. vi var väl för orutinerade... jisses. på den totalt ovärda svenskalektionen blev jag och maddsen utbuade av hela klassen för att vi var försenade.. buhu :( vi tog oss iaf igenom den timmen och så vare dags för träning igen.

resterande eftermiddag har jag spenderat i rosers med mina vänner julia och madde. ni kan verkligen göra mina dagar. madde och jag flippade ut totalt och började göra musikvideor, vad ska man säga? awesome! nu är nog tjejerna snart påväg in till medborgarplatsen. jag hoppas dom får en grym kväll! :D

jag sitter här hemma i soffan med en filt runt mig och väntar på grey's anatomy. onsdagsmyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0