sportlov var det va?


vilken degardag!
jag har sett ut som en avdankad pundare, luktat linement och känt mig som ett sömnlöst retard. men vad gör det? det är ju lov, och det enda som rört vid mig idag (efter massagen dårå..) var duntäcket som var lindat runt mig halva dagen.

nu däremot tog jag mig en skön dusch. nu luktar jag iaf inte linement längre. ser dock ut som ett troll i håret och känner doften av sprit blandat med spya av mitt ansiktsvatten. kanske börja fundera på att köpa annat? men ja, just idag var det välbehövligt att smörja in lite goja i fejjan, för jag är lika finnig som en nypuberterad trettonåring.. inte okej.

men kan man vara annat en happy trots allt, för att två av mina favorittjejer kommer hit om någon timme och ska göra mig sällskap resten av kvällen/natten. vi ska spela lite monopol ha allmänt trevligt, aight? tihi. DESSUTOM börjar typ min favoritserie om exakt en timme; welcome back greys anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0