thanks for tonight girls


"eaw, blandning av sprit och spya? det lät ju fräscht..."
- ja, det var reaktionen jag fick av anna och denise idag efter att ha läst mitt inlägg. så jag ber om ursäkt för att jag blottade min nakna sanning, men ibland så måste man visa sin ärliga sida. eller vad sägs hihi?

igårkväll kom som sagt superbrudarna denise och anna till mig. de hann precis se det sista av greys innan vi satte oss i köket och proppa i oss massa mackor och svartvinbärssaft. eller "bondesaft" för att citera denise. hoho. jag hade dessutom varit snäll och bakat en liten kaka åt oss, så det blidde en överraskning det med. den föll däremot inte mig så mycket i smaken tyvärr.... sadface.... men var desto godare på morgonen efter.
vi spelade iaf monopol i x antal timmar på kvällen/natten och hade himla skoj och skrattigt. övertrötta var bara förnamnet, och roligt hade vi. när anna sen ruinerat mig bestämde vi oss för att sätta oss i soffan för att titta på step up 2. det tog hårt på krafterna att hålla upp ögonen de sista scenerna, men jag klarade det hyffsat iaf. sen blev det ett välbehövligt godnatt, med mina tjejer i sängarna bredvid. mysfaktor 110 på det!

jag vaknade lite tidigare en resten av befolkningen i mitt rum och satte mig och tittade på vänner. efter några avsnitt så kom de tassandes ner och vi började käka frukost. sen blev det att titta på superunderbartsöta "Alvin och Gänget". eller som anna tolkat det; ARVID och Gänget - haha, du kan göra min dag bruden. helt klart haha. efter det blev det en runda monopol, och vad ska man säga? denna gång var det jag som totalt utklassade!

när de sen åkte hem tog jag det chill en stund innan jag drog på träning. something felt really goood, och efter det var jag på muy bra humör. (fast det var jag iåförsig redan innan thanks to my homies). nu ska jag lägga mig och läsa det sista ur twilight. imorgon ska jag hör och häpna gå i skolan ..... inte bildligt talat. men jag och sötnosen Linda ska ta oss en tripp till Uppsala och göra Kunskapsgymnasiet osäkert med Malin. SKÖNT!

see ya babes!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

GRYYM KVÄLLLLLLLLL O GRYMT SÄLLSKAP! <3<3

2010-03-04 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0