tisdag


det blev en lång kväll i hallen.
kom dit vid sex, efter att först ha hämtat en bok i skåpet i skolan. jag kan säga att ljusgården aldrig stått så tom som nu. träffade på mirandipandi och annipanni och vi drog oss ner till gymmet. där träffade vi även på tre till riktigt skööna tjejer. så vi hade skoj och pumpade jävel där nere hoho.

på handbollsträningen gick det faktiskt rätt bra. i början hade jag dock fokuset uppe på läktaren, men det försvann sen. vi körde med sifen idag. skoj med lite omväxling sometimes. dock hittades två ruttna(?) råttor inne i vårat förråd. så jag blir inte förvånad om jag vaknar upp imorgon och har fått pesten.

aa men juste, massage blire imorrn också. skööönt.



lite senare blir det nog att rocka ass med den här tösen.
SHIIT, VÄRSTA KATTEN ASSÅÅÅÅ MJAAAAU

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

euuuuh tänk om du o jag hade sett dom råttorna när vi var där inne idag, jag hade ju fått panik!!!



Haha fyfan vilken het tjej det där asså ;) see you tomorrow!!

2010-03-02 @ 22:55:36
Postat av: maddelito

råttor?:O

Jag som trodde att dom var borta från vikinga?:O

Glömmer aldrig när Dagge kom med klisterburken... hahah

2010-03-03 @ 14:14:51
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: maddelito

råttor?:O

Jag som trodde att dom var borta från vikinga?:O

Glömmer aldrig när Dagge kom med klisterburken... hahah

2010-03-03 @ 14:15:12
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0