träningsledigt


inte så mycket lektioner idag skulle jag vilja påstå.
bara en kostistimme idag på spanskan där vi typ bara gick igenom förra veckans uppg. + fick en ny. tydligen ska jag och annsen åka till Buenos Aires och bo på ett jättefint hotell. undra vad vi mer ska hitta på, hmm...

sen var det dags att strosa runt lite på utbildningsmässan som var i skolan idag. jorå, tuggummi fick vi iaf... eller jag menar, det var mycket intressant att gå runt och få lite info, MYCKET INTRESSANT! dagen för övrigt har varit riktigt rolig. vi har väl totalt flippat ut nuförtiden tror jag. men vad ska man säga? jag gillaré, i de flesta stunder iaf. höhö. anna skrattade iaf så hon fick ont i magen. stannade länge i skolan idag, även fast jag egentligen inte behövde. men deet var som sagt tack vare mina sköjna homies! ... som för övrigt inte uppskattade att jag stannade så väldigt mycket.. haha.


hasta basta baby

 

jag är för övrigt väldigt glad att jag stannade i skolan så länge. för det var way to roligare där än hemma. jag somnade i soffan framför ghost whisperer och låg där sen ända till greys anatomys slut... jag får ju ont i magen över allt som jag borde göra, men som jag inte orkar göra. plugga är överskattat. har ändå börjat lite på föredraget vi ska hålla på fredag tisdag. det kommer suga. kommer suga real hard. apropå det har jag nog världens sötaste svenska C-lärare. GO KERSTIN! :D

imorgon blir det träning, planering och besök på de Facto (eller Ticona möjligtvis) med Jimmy och Jullan, svenska en timme, träning igen, besök hos Tyra, utvecklingssamtal och småchippsträning förmodligen.
snart är det cougar town, yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0