helgen är slut


utmattad tjej till tusen.
vad har jag lärt mig av detta? tja... kanske att jag ska plugga i tid? jo ja, det är nog så. skolan har verkligen tagit överhanden över den här helgen. har pluggat rätt jävla mycket ska jag säga er, men är fortfarande långt ifrån färdig. denna ständiga stress jag känt dessa dagar, inte okej. har dessutom gått och blivit sjuk tydligen, vilket inte heller är okej nånstans!! kan det vara utmattningen? hoppas på det... för imorrn ska jag ju börja träna! och imorgon är det él Silverpotta, då resten av idrottsklasserna kommer få stryyk av bästa ELITEN! dock låter det som på våran klass att vi ska bojkotta allt? tråkizzar... vi får väl se. kanske blir jag mot rubb haha!

men bästa av allt imorgon är att bästa denise löfgren blir myndig utav bara faan!


äntligen bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0