snart är min dag över


nu är det bara några få timmar kvar. fort har det gått.
det började med presentöppning på sängen. jag fick lite fina grejer, taaack! vidare till skolan där de sjöng för mig på träningen, äggade mig i duschen och ja.. you name it! ;) det kändes att jag fyllde år iaf! sen i skolan där vi kom till en ovärd samhällslektion (men vi ligger fan JÄTTEBRA TILL. vi gjorde ju en FORMIDABEL debatt.. eller? haha. SKÖJNT) och sen vidare till en trevlig lunch. dock hann jag inte umgås så mycket under lunchen innan det var dags för mig att ta bussen till världens ände med några andra trevliga kisar. det blev en förjävla orientering som helt klart förstörde min dag. som tur var landade jag till slut och den blev bättre när mor och far berättade att jag skulle få en ny säng i födelsedagspresent. prisa gud tänkte jag! vi ska åka och köpa den imorgon, myspys!

jag vill bara säga en sak...
jag är så lyckligt lottad. lyckligt lottad som har så underbara människor i min närhet. alla som gjorde min dag som bra, tack! när jag kommer till träningen möts jag av bamsekramar, sötnosar som springer mot mig för att få krama mig, bara leende personer och folk som bara vill mig väl. när jag sen kommer till ljusgården möts jag av "grattis!" och jag får genast svårt att hålla leendet tillbaka. resten av den korta skoldagen njuter jag bara av glada människor, underbara människor som jag aldrig kan få nog av. när jag senare kommer till vikingahallen för ännu ett träningspass så vänder sig flera söta tjejer om på planen bara för att säga "grattis jessica" och ge mig ett stort leende. jag blir så jävla glad ska ni veta! det är svårt att förklara känslan jag känner just nu. är så glad att jag äntligen har nått det där tunga sträcket som så många väntar på, och jag är så glad att jag inte går ensam igenom det. ni är många som ska ta åt er, så jag nämner inga namn. vill bara säga det här, ville bara få det ur mig. ni är underbara människor!!

så.. nu blir det godnatt.
den här gången från en glad och lycklig artonåring!
suck on thaaat!

Kommentarer
Postat av: julia

Vilket härligt inlägg! sånt här gör mig glad och jag får rysningar i hela min kropp :D Alla är värda en dag då all uppmärksamhet är riktad mot en, idag var det din dag! Känns bra att din dag har varit bra och att du är glad :D och som jag sa förut, firandet har inte ens börjat :D:D:D ONSDAG BABY, ONSDAG (och torsdag) ;) godnatt och sov gott min 18-åring! :D

2010-05-10 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0