that's the spirit


oj.
det är tur att jag inte har så många läsare. det är en sak som är säker. men fan, alla är vi väl pinsamma någon gång? hihi. gårdagen blev som sagt väldigt bra. det började med att jag var lite skeptisk när jag hamnade vid ett bord där jag inte riktigt "kände" någon egentligen. men det blev bra till slut ändå. väldigt bra.

idag har jag flyttat runt lite. jag har med andra ord bytt rum. det blev ganska mysigt faktiskt, dock är det långt ifrån klart. ska försöka hinna klart med det mesta till på torsdag då jag får lite gäster hit. varför då? jo för imorgon blir jag arton år! som vi har längtat, eller hur? ska bli sköjnt, synd bara att orienteringen förstör stämningen en smula.. men den ska väl bli överstökad också på ett eller annat sätt.

jag bjuder på denna goding från Slåsta Pub..

du är bäst!


Kommentarer
Postat av: julia

supersnygg jacka kvinna :D

2010-05-09 @ 20:08:04
Postat av: jeessiiicaa karlsson

taaack baabyy!!

2010-05-09 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0