två dagar kvar


inte helt rätt dag att strosa runt på väsby centrum.
typ hela jävla väsbys föreningsliv var ju där och hade nåt himla tjossan. jag var där i max en timme men fick ändå med mig lite fint hem. + att man blev x antal kronor fattigare. mammas kommentar när jag kom hem: "men fyller inte du år snart?"  jo men visst gör jag det. jag behövde bara lite outfit till ikväll. för då blir det hejdundrande logfest här på gården. kusin fyller år och han har ställt till med sjujävla kalas. dock har jag inte större förhoppningar att det blir roligare än förra året, för då fanns det människor där som gjorde allt snäppet roligare. det kommer det tyvärr inte finnas ikväll.
men kul ska väl jag ha ändå!


saknar detta

nu har jag plötsligt fått panik över körkortet så jag bestämde mig för att det var dags att öppna teoriboken.
så får det bli efter lunchen!

klackarna i taket!
ikväll kör vi brorsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0