allt är i sin ordning


dagens höjdpunkt vad att jag fick träffa lillan (tilde). hon var bland det finaste jag sett på länge, underbara bebis. så små händer, så litet huvud och näsa. ville bara krama ihjäl henne, men hon sov så tittade bara vackert på henne. men äntligen fick jag se henne, och det gjorde lite min dag. för övrigt har inte dagen varit fy skam! fick träffa alla trevliga prickar i skolan igen, rein var för sjuk för sitt eget bästa och jag hade roligt på träningen (det roligaste var att jag skrattade tillsammans med mina tjejer, som jag inte träffat på flera dagar, från den stunden jag kom in i hallen). dock gick det inte så bra prestationsmässigt, var trött efter fysen och träningen i allmänt var inte sådär jättetalangfull från någons sida tyvärr. hoppas på bättre resultat imorgon.

sitter just nu i ett mycket varmt rum, med min egna lilla bebis i famnen. jag hade inte hjärta att kasta ut honom från min säng på en gång, innan jag pratat lite med honom. och ja, inkurad i min famn är han som oftast när han känner sig lite mysig. ska dock lämna över honom till mor och far som får drass med han och brorsan hans inatt. jag däremot ska nu ta mig en god natts sömn, utan några som stör. imorgon är det upp och träna igen, som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0