dags för ett avslut?


jag satt precis och skrev ett inlägg. men så slog det mig ... varför gör jag det egentligen? varför skriver jag om random grejer som händer i mitt liv, på internet dessutom? när man tänker efter så blir man lite fundersam. därför ska jag sova på den här karamellen och får se hur jag gör med framtiden och älskade chessicaa-bloggen.



däremot har den här eftermiddagen varit grymt jobbig. ett tal som jag inte är nöjd med, som är alldeles för långt och jag känner på mig kommer faila imorgon. ett idrottsprov som jag inte börjat plugga på och en mattedugga som ligger alldeles för lågt i min prioritering just nu. när inte ens min syster klarar av talen på matten så känner jag inget hopp faktiskt. så tyvärr kommer det bli så att den får skippas imorgon, om jag inte hinner få lite hjälp av de andra som redan gjort den. för övrigt är jag alldeles för nervös över talet som hänger rätt mycket på betyget. till det kommer ett faktum att jag inte druckit mjölk på typ två månader (som innan var mitt levnadsbröd), men idag mina vänner ... idag tog jag mitt första glad mjölk. just för att jag kände mig så stressad och nervös på alla sätt och vis. förstår ni då hur illa det är?

jag längtar inte till imorgon. däremot längtar jag till fredag. ja det gör jag. eller faktum är att jag längtar till söndag också, eller nej det gör jag inte. det betyder match och förmodligen inget spel för mig då heller. men jag tror jag längtar till fredag. aa, vi säger så. men jag hoppas att sjukgymnasten kommer till märsta då, och ge mig lite krut att gå efter. annars så kommer jag väl släcka lampan om nån timme eller två, eller nu kanske? det återstår att se, hur ambitiös jag känner mig för kvällen .

 

 


Kommentarer
Postat av: julia

tycker jag icke! :)

2010-11-19 @ 05:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0