emo


när jag var liten sa jag alltid att jag älskade vintern. det gjorde jag nog också. men det var då man kunde ta på sig varma overallen och springa ut i snön med sina polare bara för att göra snöbollar, snögubbar, snögrottor eller liknande. nuförtiden gör man inte ofta sånt, även fast jag aldrig skulle banga på det. men nu går man och fryser för att man alltid har för lite kläder på sig (med det menar jag att man skulle behöva termobyxor och tjocka tröjor) och oroar sig för att det är för halt ute på vägarna. ja, jag tycker faktiskt det är jobbigt med den här tiden. att köra bil här ute hos mig är inte alltid det roligaste kan jag meddela. men jag ska inte klaga på att mysfaktorn är ofta väldigt hög på vintern. varma brasor, filtar, julafton - yes I like it!

nu är jag på sånt där babbligt humör igen. när jag inser efter ett tag att jag egentligen inte har en aning om vad jag egentligen skriver. men sån är jag, jag är lite random sådär. men vill ni veta vad jag ska göra idag? jo, vi ska vara i vikingahallen och sortera PET-flaskor och stuff. men hallå? vi spelar handboll. okej, jag ska inte vara kritisk. min trötta sida tar över och då blir jag ett riktigt whine-ass. hihi. men det kanske blir bättre när jag fått i mig lite mat. tack mamma för att du fixade maten till mig idag!


ja, jag var ett litet emokid en gång i tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0