loooov


nu var det rätt länge sen! men lever gör jag, och som jag gör det då.
igår vad jag med min fina elitfyra på bio och såg the social network. mycket bra film faktiskt! dock lite krånglig i manuset ibland, men helt klart sevärd måste jag säga. sen tackar man ju absolut inte nej till lite umgänge med madde, mollan och finky utanför skolan också. ni gör mina dagar ska ni veta, ! thank you for being you <3


fina, fina ni !

idag däremot fick jag ännu en glad nyhet. jag är inte yngst på gården längre! min kusin fick igårkväll en liten tjej och jag kan knappt vänta tills jag får träffa henne (förhoppningsvis redan imorgon). tänk er, en liten bebis. jag dööööööör va sött!! äntligen är hon här!

annars kan jag sammanfatta dagen med dessa ord; rolig, flummig, tröttsam, nervös, arg/less, ånger, och nu - trött men pirrig inför morgondagen. ja, för imorgon bär det av på en liten roadtrip med bästa tjejerna! lofsdalen, here we coooome !


ni finner er rätta plats i baksätet, även denna gång hihi
nu drar vi bruds !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0