nu äre dags å sova


jag är trött. är orolig att det förmodligen inte blir någon match för mig imorgon heller. och det är jag riktigt depp över. idag var jag förjävla taggad och kände att det skulle bli riktigt roligt att få krossa lidingö litegrann sådär. istället tar resan slut för mig redan på uppvärmingen och det blev 60 minuter med långbyxor på bänken för min del.

matchen i övrigt var en riktig kämpamatch. bortsett från stundtals delar som nog avgjorde det hela. men jag tycker att vi var värda de där vinnande poängen, mycket mer än dom! istället slutade resultatet på 35-34 till hemmalaget lidingö. sur förlust, och det var nog ingen i vårt skånela som gick därifrån med glada känslor i kroppen. dock blev vi beordrade att inte älta detta för mycket, eftersom vi mindre än 24 timmar senare har ett annat motstånd. nämligen Arbrå, denna gång hemma i borgen klockan 15.00 - be there!

visserligen är jag uppriktigt sagt jävligt ledsen över att jag missade matchen idag, och har några dagar framför mig (har bestämt att det inte ska ta längre tid att bli bra i knät) med kanske lite rehab. men jag är glad ändå. över att jag har så härliga vänner - vi tog en tripp till pegon och fixade lite plakat till söta miranda som fick ta på sig landslagsdräkten idag. sen vidare till rosers där det bjöds på lite handboll i landskampssammanhang. bilresa dit, umgänge på matchen, bilresa hem. vissa tjejer är helt enkelt oslagbara!


IDOLBILD!!

- lagkapten och matchens lirare,
är stolt över dig tjejen!


Kommentarer
Postat av: MIRANDAA

Ni är sååå söta. tack för stödet!!! <3

2010-11-15 @ 13:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0