tröööött


idag har varit en speciell dag. nationella provet i svenska gjordes klart på morgonen. jag satt bara i lite mer än två timmar. hur det gick har jag ingen aning om, så det får vi se. efter det var ljusgården the place to be, som vanligt ungefär. vi hängde där innan det blev varm gulashsoppa med finky, mollan och john i vintervädret. mumma..

efter att vi beklagat oss över hur grymt mycket vi behöver plugga en dag som denna så tog jag och tjejerna min raggarbil till väsbycentrum för att go nuts all nuts-affären. de hade halvpriset på ALLT! tyvärr var jag inte alls sugen på någonting idag så det blev faktiskt bara en sandwichglass för min del. och ja juste, en liten japp - 9 kronor allt som allt! det får det faktiskt vara värt. dessutom kan man inte klanka ner på sällskapet en onsdag som denna. mina soeta!



nu är klockan redan halv fyra! shit va tiden går fort .. jag har äntligen skrivit klart mitt tal (som för övrigt inte har så hög klass .. hmm). egentligen skulle jag vilja sitta och träna på det HELA kvällen. dock har jag två andra grejer att oroa mig för till imorgon - idrottsprov och mattedugga. inget har jag lag så stor energi på. känns inge vidare !

 

men glad är väl jag ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0