dagen började bra, slutade dåligt


21 november. Anna Lincolns födelsedag. ja, ni hörde rätt. min lilla anna fyllde hela 18 år! det kan vi fira lite extra med ett blogginlägg.

hon fick en fin liten överraskning imorse, när jag och denise rusade in i hennes rum för att överrösa henne med presenter och leenden. jag tror och hoppas hon blev jätteglad åt både gesten, och presenterna. vår käraste julia var med live från USA också. även det var superkul, för oss andra också! jag pratade med julia idag, för första gången på flera månader. det var meningen att vi bara skulle säga hej, men det blev längre än så! nästan en hel timme pratade vi och det var gudomligt att höra hennes röst. dock tycker jag lite synd om kvinnan, eftersom klockan hann bli halv fyra på natten hos henne innan vi sa hejdå. men jag hoppas att min lilla juliet var glad även hon att prata lite skit med mig igen. när jag tänker på det såhär i efterhand under dagen så känns det nästan som vanligt, som vi hade suttit och pratat som vilken dag som helst. känns inte alls som det var två datorer mellan oss hihi.

apropå julia tyckte hon inte att jag skulle lägga ner bloggen. jag funderar faktiskt fortfarande på det. hon föreslog att jag skulle sätta lösenord på bloggen så att iaf hon kunde läsa den. kanske gör jag det, om du vill det cheyen.



men vad har jag haft för mig sen sist? jag har hållit tal, tränat handboll, varit på SACO-mässa, gått bartenderkurs, kollat på bio, haft det allmänt bra med mina fina vänner, handlat, sladdat litegranna ute på vägarna, skrattat en hel del, firat annsen, spelat match, kollat match, kört ner ett staket, typ.

 

just nu ligger jag och kollar på robyns gästspelande i Gossip Girl. känns skönt att inte känna det där pluggtvånget. däremot börjar jag bli jävligt taggad till nästa lördag, och då ska vi ha kul! jag lovar att inte vara övertaggad den här gången, det brukar bara sluta illa. men på lördag ska vi kötta IRSTA på bortaplan och senare åka hem och fira med pompa och ståt när två söta brudar och blivit myndiga!

... MEN det är om nästan en vecka. imorgon är det en ny dag.

 


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

TACK TACK FÖR ATT NI ÄR SÅ JÄVLA BRA! <3

2010-11-21 @ 21:18:22
Postat av: julia

För första gången sedan den 26 juli hörde jag din röst igen och de va underbart men du anar inte hur trött jag har varit idag...... shit alltså så nu ska jag gå o lägga mig och klockan är bara lite över nio ;) haha juliet åhhhhh du anar inte hur mycket jag tänkt på dig under veckorna vi jobbat med henne och hennes älskade

I dreamed i drem tonight

So did I

And what was yours?

That dreamers often lie

gooosh kommer aldrig glömma allt vi gick runt och sa... :) och nu babblar jag bara på igen. sluta inte skriva för jag läser så ofta jag kan! :D nu ska jag sluta. pusss puss och puss igen love you! <3

2010-11-22 @ 04:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0