en liten hyllning till min tränare


niklas olsson är grym. han är min fystränare och en riktig jävel på att stå och skrika när man tränar. men han är dessutom en av världens snällaste och en av de mest omtänksamma människor jag träffat. och det är helt sant. det kan man inte alltid tro när man ser honom. tänk er en muskelknutte i keps och mjukisbrallor som oftast ser ut som ett riktigt hard-ass. men nej, det är nog inte många som känner niklas och som inte gillar honom.

handbollsträningen gick bra idag måste jag säga. jag gjorde det jag skulle, både fysiskt och mentalt och för det var jag ganska stolt. dock sprack det på gymmet, men det vill jag helst glömma.

nu har vi lite håltimme/lektion. vi som gjorde talet förra veckan ska göra någon annan uppgift, som inte verkar vara den lättaste. för övrigt är jag jättehungrig, har lite av ett brännsår på knät från hästlinimentet och sitter och babblar lite shit med mollan & madds. finky är ute på egna äventyr i den stora golfbollen i stockholm.

det här inlägget var i stort sätt HELT random.
men kände mig lite kramgo just för tillfället.
heeejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0