cp


några av de senaste nätterna har varit minst sagt knasiga. det började med att jag drömde om att jullan kom hem och vi hade homecoming/becca&annas 18-årsfest. Anna blev så dyngrak att hon spydde ner heeela badrummet. jag spydde FÖR ATT hon spydde. dessutom var det några som slängde upp dörren när jag satt och kisselissade. igår hade jag en mardröm om att Brooke i One Tree Hill försökte mörda mig på en mörk toalett i Vikingahallen. Men innan denna dröm startade så hade jag ryckningar i min ena skinka och hade svårt att sova för det. För övrigt så vet jag inte varför jag sover med sockor på, eftersom jag ändå alltid måste ta av dem efter halva natten. Bortser man från allt detta så måste ju ändå natten vara en av de bästa tiderna på dygnet. När man sover åtminstone!

Anna, apropå ingenting - jag vill länsa hela din dator på en massa bilder! det skulle vara sjukt jävla shyst assåw. för jag vet att du är fotografen numb. 1 och du har nog en heeeel del att visa upp.

Annars då? Den här dagen har jag nog skrattat mig igenom mestadels. Eller. Jo. Men. Typ. Så var det vettni. Jag är dock inte direkt fit for fight tyvärr. Vill väldigt gärna träna, men avstår från det även idag. Ska nog ändå ner och hälsa på mina tjejer!

dooooooshbaaag


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Haha härlig dröm det där.. :) Självklart ska du få massor av bilder, bara att säga till babe! :)

2010-10-21 @ 21:22:36
Postat av: The Dooosh

tycker verkligen att denna bild framhäver mina ögon

2010-10-21 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0