du vet ingenting om mig, jag vet ingenting om dig


jag känner mig lite sådär höst-depp idag. jag var så glad och energisk efter matchen i söndags, kändes som att just den biten i livet var på topp! men så kommer ett plattfall igår. ännu en hemmamatch, jättemycket folk i publiken vilket är underbart, GT-söder stod för motståndet. Första halvlek var vi form av ett fusk, vi var grymma - vi spelade awesome handboll och ledde med fem i halvlek. i andra vet jag inte ens vad som händer, vi slutar göra mål och allt blir bara pannkaka. det slutar med att de besegrar oss med 28-31. faaaaaaaan! men något att vara glad åt är iaf att jag och miranda är totalgrymma i anfall när vi lurar varenda jävel! dessutom hade jag en mysig men stressig middag hos bella med frasse innan matchen - det blev gudomligt god pasta (massor med paaasta) och köttfärssås á la bella.

annars var gårdagen inte ett hallelulja-moment direkt. JAG FÅR INTE UT DET JAG VILL PÅ HANDBOLLSPLAN ALLS!! + att pricken av i:et var ju telefonsamtalet sent på kvällen som jag inte alls var beredd på, som gav konsekvenser som jag måste ta itu med idag ... eller någon annan dag.



idag blir det en hemmadag när jag vaknade med feber och känslan av att jag hade svalt min tunga. för att översätta det har jag grymt ont i halsen och kände att det var lika bra att kurera sig hemma i soffan för att inte smitta alla andra. men jag är redan rastlös. men nej myran, ta ditt förnuft till fånga och stanna hemma idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0