godnatt


ja nu känner jag verkligen att skolan är igång. på riktigt. har historiaförhör och debatt imorgon, och började plugga på båda typ nu efter träningen. jag slutar aldrig att förundras av mig själv. måste skärpa mig nu! förstår inte varför jag är så lat och alltid sätter mig i paniksituationer. men sån är jag.

idag var jag, madds och finke väldigt politiska av oss och satt och diskuterade hittan och dittan på håltimmen. det var faktiskt väldigt intressant att bolla lite ideér fram och tillbaka såhär inför valet. tyvärr var det nog det ända vettiga vi gjorde på dessa lediga timmar också haha.



annars var det en totalt random dag i skolan idag. vi hade kul, vi var fina, vi blev blöta och vi blev till slut väldigt trötta. med andra ord; vi hade skolfoto (ännu en gång), vi hade idrott ute i regnet och sen dog vi på håltimmen utan näring i magen. men vi hade kul, och det är anledning till att jag orkar pallra mig till skolan vareviga dag. att man orkar träna varje morgon, duscha snabbt som fan och sen gå den vanliga vägen genom cafeterian till vår kära ljusgård. jag har kul med några av världens absolut bästa människor, samlade på en och samma plats. vår skitskola.

nu ska jag därför lägga mig i sängen och plugga in Vänsterpartiets valfrågor som satan, så att vi kan köra över de andra imorgon på debatten. hmm.. räkna inte med det.. men jag är med rasmus och vi äger ändå - helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0