jessica heter jag




igår pratade jag med en vän till mig. en vän som jag känt väldigt länge, men det är väl först de senaste åren vi kommit varandra "nära" om man kan kalla det så. han lyssnade på mig, som han aldrig gjort tidigare tror jag. det kändes bra, för han fick mig att tänka lite + att han får mig att inte känna mig som en totally noob som har dessa tankar i huvudet. tack tim, för att du lyssnade.

kvällen till ära ska spenderas hemma i mjukisbyxor, myströja och sockor. det blir ingen träning för oss ikväll eftersom vi fick vila våra kroppar från helgen. (kunde inte ha börjat bättre än med en avslappningstimme imorse) ska ta itu med mitt rätt känslomässiga tal för närvarande, + att jag ska försöka få in lite extra i huvudet inför debatten imorgon. och vad är det lixom? valet var ju igår föfan! it's sooo yesterday! och apråpå valet.. SD wtf? ja, vi får verkligen se hur samhället kommer bli nu, eller överreagerar man? jag hoppas iallafall att politikerna i riksdagen går emot detta främlingsfientliga parti, som enligt mig INTE passar in i så höga höjder i samhället.

vill även säga LYCKA TILL till våra handbollstjejer Miranda och Jossan. Jag säger som Örjan; visa dem hur en riktig Viking spelar handboll där nere nu!

nu bör jag ta itu med mina bestyr!
PoK

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

jag är en gryyyym fotograf alltså! :D

2010-09-21 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0