pissfitthoräckelfanbajskissurbansvininfluensagrisknorrärtaaaaa


sssch, prata inte med mig! titta inte på mig.. tänk inte ens tanken.. BACKAAARÅÅÅ!
OJ vad jag är bitter för tillfället. jag är nog arg, irriterad, trött, bitter, ångestfylld och det mesta man kan vara just nu. vad ska jag göra åt saken? tja, en god natts sömn kanske? så nu ska jag ta mitt pick och pack i säng. orkar inte ens borsta tänderna, eller göra mitt kvällsbehov på toalitten. dåååå kan ni tänka er vilken BITTERFITTA jag är!

förhoppningsvis är jag lugn imorgon. men i värsta fall, om jag inte lugnat ner mig, så verkar ju mina vänner iaf tycka att det är vääääldigt roligt när jag är på sånt här humör. tänk va kul det kan vara att reta folk! så då underhåller jag några stackare i världen iaf, och det är ju bara trevligt.

nej men sängen var det va? svaret är ja. punkt.


långt hår vill jag ha också. FA-AN DÅ!
HATAR MITT LIIIIIIIV
(okej, ta det inte så bokstavligt som det låter. det är bara väldigt internt)

 

Puss och Smek
Livet är en barnlek


Kommentarer
Postat av: julia

Haha va kul det var att läsa det här inlägget då! GLAAAAAAAAD TJEJ :D

2010-09-21 @ 22:54:47
Postat av: Anna Lincoln

bffffffffffffssss...

2010-09-21 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0