fucking true colours


nu är jag här igen. er alldeles egna jeykey (jk). mår ni bra? sjääälvklart gör ni det aight! självklart förstår jag att ni behöver lite jessicalooovin då och då. vilket tur att jag visar mig once in a while då. vad har hänt denna helg då? tja.. det var ju trots allt långhelg så en hel del hann jag ju med. kan ju börja med att berätta om vår berömda våffelfrukost i fredagsmorse. herregud, jag har nog aldrig blivit så anti-våfflor i hela mitt liv haha! vi åt och åt och åt och åt kändes det som. det blidde våfflor med mormors sylt, choklad, grädde och glass. men nej det tar inte slut där! lite nybakta blåbärrsscones stod även på menyn. och för att inte vara allt för mesiga så tog vi lite senare after eight-kaka som var homemade av The Doosh. (bästa denise) jag kan säga att jag mådde suveränt hela dagen.... INTE! men jag ska verkligen inte klaga, för jag hade grymt sällskap typ hela dan. dock har jag märkt att vi inte är så pratglada på mornarna haha.


en dag med tre bästa tjejerna. hur jävla skönt som helst.
.. och kolla dekorationen på tårtan. är inte den to die for?! thanks min dooshbag! <3

kvällen spenderade jag sen litegrann med anns och denise över ett stycke fotbollsmatch. resten var jag hemma och hade supermyskväll med sis, bror och sofia. det kan ibland vara alldeles för underskattat måste jag säga.

annars har hela helgen bestått av handboll. en match och två långa träningspass. glatt och bra umgänge och två allmänt må-bra-dagar.



lördagskvällen spenderade jag hemma i mitt stora hus i ensamheten. jag måste säga, tråkig som jag är, att det var riktigt skönt. ensam hemma, två hyrda filmer, täcke och glass. det blev ett riktigt Ed to the ward - moment. eller ska jag kanske säga R. Pattz. det blev iallafall Remember me och New Moon.


den här kvällen kunde inte slutat bättre när jag fick prata med julia på fb. det kändes nästan som att hon var här, som vanligt. men det är kanske bara för att man önskar ibland. nu känns det faktiskt bara lite jobbigt, när hon var tvungen att gå. får lite jobbig känsla i magen. please, no tears. men jag tror det kallas saknad.



längtar efter oss

Kommentarer
Postat av: julia

LOVEUUUUU!!!!! <3

2010-09-14 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0