long time no seen

HejSAn, jaag ooundraar ... har ni saknat mig?
dum fråga, klart ni har. men ja, jag lever. woop woop! jag har hunnit vara i lofsdalen OCH gått en hel vecka i skolan sen sista. jag säger det igen, som SÅ MÅNGA andra gånger ... tiden bara rinner iväg.

kan ju meddela att jag hade det jättebra i lofsdalen. jag hörde att ni hade grymt väder här hemma, men det hade även vi där uppe. ingen snö, förutom litegrann i skidbacken. det var underbart att få komma upp och ta det lite lugnt. vi gick på marknad, satt på uteservering och njöt av solen. njöt av solen hemma på altanen, fick massvis med D-vitamin och färg. känslan att kunna sitta i linne och shorts uppe i fjällen är ganska härligt faktiskt. hur som helst så gick dagarna där uppe väldigt fort, och mycket skratt och tokigheter betade vi av. även ett parti bowling, där jag fullkomligen utklassade mina syskon. jag vill inte skryta men ... just saying!



så idag är det fredag. jag känner mig dock inte ett dugg lugn över det. skolan prackar på grej efter grej och nu börjar det verkligen dra ihop sig rejält. studentskivan ska fixas med, och vi ligger inte direkt i fas om man säger så. mycket energi går åt till det. apropå det... KÖP BILJETTER TILL ELITSKIVAN NU!! ni vill inte missa den första elitskivan på arlandagymnasiet, så köp köp köp! och alla elever i elittreorna ... KÖP ERA MIDDAGSBILJETTER!

så, nu lyckades jag även få det sagt! inte för att detta når ut till en större radie än mina närmsta, men wtf .. bättre att orden sprids va? hur som helst. igårkväll hade jag en trevlig dag och kväll med denise och anton. på dagen åkte vi hem och jobbade med allt möjligt till skivan, och jag kan meddela att anton är en jävel på att sy! på kvällen åkte jag hem till denise och fixade ännu lite till. anton hade vi med oss över skype, och vi fick väl en del gjort iallafall. roligt hade vi och skrattade som tokar - precis vad som behövdes!

guuuuud va mycket jag skriver ... men i know you like it! måste verkligen nämna att min vän frida lyfter på ett plan till USA om några timmar tillsammans med familjen Nielsen. de ska åka och träffa jullan, efter x antal månader apart. shit, tänk er själva - sjukt kul! men snart är bullen hemma igen, och då får även vi här hemma krama henne litegrann hihi.

Nu ska jag bege mig till Vikingahallen för lite träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0