händelserikt typ

har fått lite klagomål över att jag uppdaterat för lite. (shiet va tuff jag känner mig) så ja... HÄR ÄR JAG! sååå vad har ni haft för er? en sån fråga på en okänd blogg är ju bara patetiskt. så därför tänker jag berätta vad jag har haft för mig istället. EGO, that's me!

eller nej ... jag orkar inte! kan berätta i helhet att nu är träningen igång på riktigt. det känns riktigt skönt faktiskt, och samtidigt jobbigt. men det är ju så det ska vara, ständigt trött i kroppen. helt rätt. däremot önskar jag att alla dessa test vi tydligen ska göra kunde vara över bara. palla gå och nojja över dom! meeeen sån är jag. men varför egentligen? den diskussionen tänker jag dessvärre inte ta upp med mig själv, för jag vet exakt hur den kommer sluta. därför tänker jag istället säga att jag har haft en bra helg. i fredags var det jobb för hela slanten, för att sen dra till frasse för lite lagfest. det var kul och jag ser fram emot en säsong med dessa.. på lördagen var det dags för massvis med jobb igen, för att sen dra sig in till stan med mina kollegor. vi hamnade på the Dubliner där vi åt god mat och drack gott. anledningen till varför vi var där var för att mina kära chef slutar om en vecka. en tjej som har blivit mer som en fin vän. därför känns det extra jobbigt om jag ska vara helt ärlig. dessutom fick hon mig att gråta, mitt i baren på the Dubliner. tro mig, hon slog mig inte eller så, utan det var bara fina ord om känsliga saker. så där sitter jag, mesig som jag är och det börjar helt plötsligt sticka i ögonen... men det var en fin kväll helt klart. däremot, mycket tack vare tanke om coopertestet, blev det lite avslaget på slutet för min del och jag åkte hem till min säng och fick en god natts sömn.
idag har jag jobbat, gett mormor en fin present, tagit det välbehövligt lugnt och faktiskt träffat kusinbarnet Tilde en sekund. och den sekunden gjorde susen kan jag meddela - VILKET HIMLA CHARMTROLL!! hon skrattade konstant och jag tror dessvärre att jag busade upp henne lite extra (förlåt johan, som var ute och promenerade med henne hihi). men åh så kul det är att busa lite! blir typ 5 år igen haha..

Kommentarer
Postat av: Sanna B

Massa hjärtan gumman! Jag menade varje ord jag sa!! Saknar dig också massa massa....!! Lovar att uppdatera bloggen snarast!



Puss på dig hjärtegull!

2011-09-01 @ 21:31:43
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0