filosoferar

jag känner mig vuxen. sitter och tittar på nyhetsmorgon and I like it. även igår på gymmet var det gomorron sverige på teven. inte för att jag hade något val, kände inte direkt för att gå fram och byta kanal inför alla pensionärer (ja, det var jag och pensionärerna igår). men jag kände att nyheter är bra! man måste faktiskt hänga med lite i världen. sen att det är nyheter varje halvtimme kan ju vara lite drygt, ibland.

bara några få dagar kvar av 2011. hur galet? men vilket bra år det har varit för mig. eller iallafall om man jämför med de senaste åren. visserligen har man mått upp och ner, men faktiskt mest upp iår. speciellt det första halvåret var överlägset, sista terminen som student. alla ni som inte varit med om studentlivet ännu, njuut av det när det kommer! det här andra halvåret har varit något helt nytt för mig. jag har börjat jobba, för att tjäna mina egna pengar. det är riktigt skönt, trots att jag ännu inte riktigt har vant mig vid tanken. kan inte fatta att det har gått ett halvår sen jag lämnade arlandagymnasiet.
2012... för mig innebär det nya äventyr, med betoning på äventyr. det ska bli så kul, och jag ser fram emot att göra det här året till ett ännu bättre än föregående. nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser fram emot att spendera det nya året med dig! oj vad med saker vi ska göra!!! <3

2011-12-29 @ 14:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0