finaste


känner bara för att kvällen till ära nämna två otroligt betydelsefulla personer i mitt liv...

tjejer, tjejer, tjejer. tänk vad vi har kommit varandra nära. och jag är så glad att vi faktiskt har gjort det, och för att jag har er. när vi är på topp har vi så himla roligt och kan skratta tills man får ont i magen. tänk alla timmar vi dansat till Ivanhoe (nu kallad Poppern), alla diskussioner, alla skrattanfall, alla bussresor, alla "coop-besök", alla sjukt roliga (och bra) imitationer, alla träningar och matcher vi gått igenom. hur vi varit där för varandra och lyssnat, både vid negativa och positiva åsikter och ditten och datten. tänk så mysigt vi haft det vid våra julbak, och filmmys. eller kommer ni ihåg när vi åkte pulka tillsammans med de andra i Burebacken? jisses.. med er kan jag bli fem år igen, och det är inget konstigt med det alls.

när jag kommer till träningen är det er jag längtar efter att få träffa. era leenden, kramar och dåliga kommentarer. tillsammans har vi bildat ett grymt bra team. den långa och ståtliga av oss som, trots att hon är blond, nog är den smarta av oss i hemlighet. en person med ett otroligt stort hjärta och ett skratt som inte kan få någon själ att inte le. den starka av oss, som tar alla i bänkpress med stor marginal och vars ansiktsminer kan få mig att skratta tills jag kissar på mig. när hon kommer med hennes bamsekramar blir man glad i hela kroppen. sen har vi den lilla av oss som trivs bra med att vara den lilla hackkycklingen, för jag vet att de andra två tycker om mig ändå.
jag kanske är dålig på att säga hur mycket jag tycker om er,
men ibland när jag är ifrån er alltför länge. då är det nåt som saknas, och det känns tomt.
för mig betyder ni massor, mina finaste tjejer.
frasse <3 bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0