jävla fot

kan ju säga att dagen inte riktigt började som jag tänkt mig. istället för att förbereda mig till jobbet som vanligt, så haltar jag ner till nedervåningen och var påväg att göra mig iordning, men hamnade istället i soffan med foten i höglänge och kallsvettning utan dess like. ont i foten har jag kan jag säga, och jag hoppas innerligt att jag blev likblek över detta så att det inte är magsjuka på gång. det skulle ju passa sig fint såhär 4 dagar innan julafton. great. jag kanske ska berätta varför jag blivit halta lotta. stukade nämligen foten igår på träningen (självklart det absolut sista som hände - nej men vi andra kan ju ta och köra lite fas1-kontringar. aldrig bra att göra spontana grejer i slutet på träningen)

så min dag, och egentligen vecka också som det känns nu, känns oroande oplanerad. ligger just nu och tittar på a walk to remember och hoppas lite smått på att den här dagen löser sig iallafall. kan förhoppningsvid knalla runt lite senare och försöka mig på de ärenden jag faktiskt måste göra.


blir tokig på alla dessa tankar och funderingar om hur det kan ha varit. om jag hade spelat mina kort rätt, om jag hade tänkt på någon annan än mig själv. men ibland måste saker och ting ske på fel sätt för att man ska få en uppfattning på vad som verkligen hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0