julbord it is

kan ju säga att jag hittils har haft helt grymma 24 timmar. det började igår när jag mötte upp annsen och brallan efter jobbet för att handla lite på Coopan. resten av dagen spenderade vi hemma hos mig med julbak och mys. en dag med julbak är inte en dag med julbak om det inte är någon som blir arg... och oftast är det jag hihi. men det löste sig till slut det med och efter några timmar hade vi lussebullar, mozartkulor, polkagodisar och chocolate chip cookies färdiga. resten av kvällen var bara helbra när vi mysade upp oss i en trång soffa och tittade på "Sveriges hjältar". tack för era härliga skratt!

imorse gick jag upp tidigare än mina kompanjoner (självklart, det är ju malin och anna jag pratar om...) och hann kolla på julkalendern, träna OCH fixa frukost på sängen till dem innan de valde att stiga upp ur de sköna sängarna hihi. mysfaktor 111, trots att regnet öste ner utanför fönstret.
helt plötsligt var det dags för att åka och träffa mina andra två fina tjejer, i form av frasse och bella. jag och bells köpte pepparkakshus, och sen var vi igång! heeeeelt överlägsna var vi, och det blev faktiskt tre mycket sköna resultat. och en förmiddag med världens bästa frace & bells tackar jag aldrig nej till. om ni bara visste hur mycket jag tycker om er!
nu är klänningen på, armbandet är knäppt och håret är fixat. snart bär det av till Särsta Wärdshus, för att
äta lite god julmat. ska bli mumsigt, och alltid lika mysigt att få spendera tid med sin familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0